Nog minder dan 3 weken.... - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Ilona Voos - WaarBenJij.nu Nog minder dan 3 weken.... - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Ilona Voos - WaarBenJij.nu

Nog minder dan 3 weken....

Door: Remco, Ilona en Eva

Blijf op de hoogte en volg Ilona

21 Februari 2013 | Nederland, Purmerend

Goedenavond allemaal,

Over iets minder dan 3 weken beginnen wij aan ons grote avontuur in Maleisie. We gaan 3 weken rondreizen met z'n drietjes en hebben er ontzettend veel zin in!
De naam van deze site kunnen we niet wijzigen maar Eva is er zeker bij :-)

Jullie staan in de mailinglijst van onze vorige reizen. Mocht je het niet meer willen volgen dan kun je je makkeljk uitschrijven of stuur even een mail naar idevoos@gmail.com. No hard feelings....

We vertrekken 13 maart en komen dan 14 maart op Langkawi aan. Hier blijven we 6 nachten lekker aan het strand. Vervolgens vliegen we naar Kuala Lumpur en daar blijven we 6 nachten. Remco gaat hier ook naar de formule 1. Daarna halen we een auto op en gaan we naar de Cameron Highlands (2 nachten), Penang (4 nachten) en Ipoh (1 nacht). Daarna vliegen we terug vanuit Kuala Lumpur en komen we 3 april weer thuis.

We houden jullie op de hoogte met updates en foto's 9waar mogelijk).

Liefs,

Remco, Ilona en Eva

• 21 Februari 2013 - 21:19

Alie Liesen:

Leuk we hebben er nu al zin in om via deze site met jullie mee te reizen!!Succes met de voorbereidingen verder.Dikke kus [o]pa en [o]ma

• 21 Februari 2013 - 21:21

Alie Lijesen:

Lijesen dus.

• 21 Februari 2013 - 22:36

Petra, Marco, Daisy En Jayson:

Spannend!!! En leuk natururlijk!!!! We blijven jullie volgen! xxx

• 23 Februari 2013 - 12:18

Marianne En Theo:

Alvast een fantastische vakantie gewenst en we zijn benieuwd naar jullie verslagen.
    Groetjes, M en T

• 11 Maart 2013 - 21:08

Susan De Lange:

Alvast een hele fijne reis! Geniet ervan en ik laat me graag lekker maken door de verhalen.
    groetjes, Susan