Nog 2 dagen te gaan! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Ilona Voos - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen te gaan! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Ilona Voos - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen te gaan!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

02 Oktober 2014 | Nederland, Purmerend

Hallo allemaal!

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we weer een mooie reis maken. Dit keer niet met 2, niet met 3 maar met 3,5 :-). Zaterdag vertrekken we naar Thailand om daar 2 weken lang mooie hotels uit te proberen.
Ja echt, het is officieel een studiereis maar dit keer mag ik Remco en Eva meenemen! Dus eigenlijk een combinatie van vakantie en studiereis. De timing is super.... Eva is nog niet leerplichtig, de kleine is er nog niet en ik zit (normaal gesproken) in het beste deel van mijn zwangerschap dat ik nog voldoende energie heb.

Zaterdag vliegen we met Eva air (ja Eva d'r eigen vliegtuig :-)) naar Bangkok en dan gelijk door naar Krabi. We verblijven in kindvriendelijke hotels dus dat wordt voor Eva verplicht het zwembad testen. Dat vindt ze niet zo erg natuurlijk.

Ons reisschema is als volgt:

5/10 - 7/10 Krabi
7/10 - 9/10 Koh Phi Phi
9/10 - 11/10 Koh Yao
11/10 - 14/10 Phuket (2 verschillende hotels / gedeeltes)
14/10 - 16/10 Khao Sok National Park (Elephant Hills)
16/10 - 18/0 Khao Lak

Een heerlijk vooruitzicht!

Voor diegene die ons niet willen volgen, je kunt je uitschrijven via de site of mail ons even dan doen wij dat. No hard feelings....

We hebben (bijna) overal Wifi dus we zullen proberen regelmatig een update te plaatsen.

We hebben er zin in!!!

Groetjes,

Remco, Ilona, Eva en ???

• 06 Oktober 2014 - 07:52

Ans:

Heel veel plezier maak er een mooie reis van

grAns en een dikke kus voor Eva